EDYTA GÓRNIAK W KAMPANII DLA NAOKO

1

Natrafiłam ostatnio na piękną kampanię Edyty Górniak dla marki NAOKO.

Najnowsza kolekcja Make a Wish i Take a Risk to efekt współpracy z Edytą Górniak. Linia została stworzona z myślą o ubiorze wygodnym, komfortowym i uniwersalnym. Ogromnym plusem jest fakt, że ubrania posiadają certyfikat polskich materiałów, które zaprojektowano z myślą o swobodzie.

Przypadły mi do gustu dwa hasła, o których mówi nazwa marki: szczęście i szczerość. I właśnie tą radość widać zarówno w projektach, w całej kolorystyce kampanii, jak i samej artystce. Bluzy i koszulki pełne są haseł, które wyrażają światopogląd Edyty Górniak, na przykład „Każdy moment jest dobry, by zmienić wszystko”, „Marzenia”, „Bądź Wdzięczny” (wszystkie nadruki są w języku angielskim). Uwiodła mnie Edyta w stylizacji z afro, niczym Whitney Houston z lat 80, w komplecie khaki !

Projekty, jakie możemy znaleźć w kolekcji zostały zaprojektowane przez samą Edytę. Linia została stworzona z myślą o życiu piosenkarki poza sceną.

Mi przypadła do gustu bluza Lovely, której golf może służyć za kaptur albo zluzowany odsłonić ramię. Sportowa opcja sukienki ,,Be Grateful Long”, którą założyłabym do trampek chcą czuć się w 100% swobodnie. Klasyczna bluza Every Moment na chłodniejsze dni, w których np. chciałabym wyskoczyć na rower. Przesłodki T-shirt Lovely idealny do jeansów czy sportowej spódniczki.

Całą kolekcje znajdziecie na www.showroom.pl

Ceny szacują się od 99zł za top, do 259 zł za casualową sukienkę.

Jak wam podoba się debiutancka kolekcja Eyty Górniak?

1 2 3 5 6 7 7a 8 9 10 11 12 13 kolekcja-edyty-gorniak-dla-marki-naoko-133943_l kolekcja-edyty-gorniak-dla-marki-naoko-133948_l pz576ba9fb02b60_500x643

Zdjęcia showroom.pl

 

 

You May Also Like

Dodaj komentarz