INSTANT FASHION- ZARA

Mon-11

Jeśli miałabym wymienić jedną sieciówkę, w której mogłabym ubierać się w total looku  z pewnością byłaby to ZARA. To hiszpańska marka odzieżowa dostępna na całym świecie.

Czemu odnosi tak duży sukces spośród wszystkich sieciówek? Koncept biznesowy opiera się na kreatywnym projektowaniu, inspirując się największymi domami mody i dostarczając produkt na każdą kieszeń.

Strategia opiera się na zasadzie fast fashion( instant fashion), która polega na szybkim wprowadzaniu nowych wzorów. Duża liczba projektantów pozwala na częste tworzenie nowych kolekcji i szybką dystrybucje produktów. Efektem takiej strategii jest wprowadzanie do salonów około 10 000 tysięcy nowych projektów rocznie.

Kolekcja jest stale wymieniana i dostosowywana do potrzeb i oczekiwań klientów. Marka Zara ma kilka linii odzieżowych, działających jak submarki. Zara Man, Zara Kids czy Zara Accesories.

Drugą cechą marki jest zrezygnowanie z konwencjonalnego marketingu. Zamiast wprowadzać coraz to nowe działania reklamowe woli stale rozbudowywać sieć, żeby dostęp do salonów był prosty i w jak najlepszej lokalizacji.

Dzięki temu produkty są tanie, proste i łatwo dostępne. A każdy z nas zawsze znajdzie tam coś dla siebie.

Mon-3 Mon-5 Mon-9 Mon-17Mon-16 Mon-21 Mon-23

 

nowy3Mon-27 Mon-24 Mon-32nowy2nowy1Mon-35

PHOTOGRAPHER- Daniel Konopka

BLOUSE- Zara

TROUSERS- Zara

SHOES- Zara

BAG- Mohito

JEWELLERY-  Lulu Bijoux by Agnieszka Mrozińska

SUNGLASSES- Voto eyewear

You May Also Like

Dodaj komentarz